Bak Kata Si Cheeky

Saturday, 9 June 2012

LinkGambar"/> .title/>

arggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh ! (assalamualaikum)
asal title blog kite jadi gilaaa ?!!!!
bengong2!
mohon abaikan yeaaa

Friday, 8 June 2012

LinkGambar"/> .title/>

assalamualaikum readers !
what's up ?
title tu gegeh kan ?
hoho :3
nak tengok sape yg kite sayang ?
ni haaa
yg atas tu sapee
tulah buah hati kitehh
kuing3
yg ni bestie kite muah ! okay tu jeehh for today daaaa !

LinkGambar"/> .title/>

assalamualaikum readers :)
tengah berebut ngan my adek nii
so kena cepat lah kansss
greetings every one
miss me or nott ?
miss letuu
me ? miss you all midnight nanti kite post lagi keh ?
minah ni nak gunaa
daaaaaa
me and my only sweet minachii
muahahahaha

Friday, 25 May 2012

LinkGambar"/> .title/>

subhanAllah
cabaran apakah yg kau datangan padaku
sesungguhnya aku tak mampu ya Allahh
Kau kuatkanlah hati ku mengahadapi liku2 kehidupan
aku harus memilih antara insan yg amat ku sayangi dan insan yg ku gelar dirinya shabat .
kau permudahkan lah ya Allah
hey readers mukadimah panjang kann ?
kawan kami suka hubby kamii
kami tatau nk kata pa benda dahh
memang kamii tak kuat
memang kami tak mampu nak hadapi dugaan ni
kamii sayang hubby kami
kami sayang sahabat kami
kami ada impian dengan hubby kami
kami ada cita2 dengan sahabat kami
kami nak pi qeyauu sat :'(
assalamualaikumm

Saturday, 19 May 2012

LinkGambar"/> .title/>

kami nak habaq ni
taon ni ad dapat kawan baru kan
banyakkk !
(ayat macam budak tak matured -.-) 
ninah , pahtu sapediaa lagi tetauu
kawan fb ?
qamai gila
tapi yang paling kami sayang ?
deen !
yeay !
seriously peqangai dia mcam budakk2
walaupon taon depan dia spm candidate
weird kan ??
budak hot kat fb ?
dia 
sapa peqangai childish ?
dia
sapa gila softball ?
dia 
sapa suka makan depan webcam 
dia jgakk ?
childish kan ??
tpi dia la kawan kami dunia akhirat
nanti kami upoad gambaq dia nah !
see you again !
daa
assalamualaikumm

Tuesday, 17 January 2012

LinkGambar"/> .title/>

hye all !
 wassup ??
ni mai2 bdax c0mod nk abaq ni
tdy kan .
tami kna cucuk
mula2 tu tada lha sakedd sgadd
tpy memalam cm ni 
bedenyudd plak ..
adeh !
cmna lha tami nk taqek b0w bes0k
adududu...
sakedd !!
kbhaii ..
p/s::mlam ni dy nk k0l tami ! =D

Tuesday, 6 December 2011

LinkGambar"/> .title/>

uwaa.. 
help3 !
aq d jangkiti satu virus
demam b0la !
huhux
kal0 dulu2 aq x ame port sgt hal ni
skang ni x ley tinggal doe
sbb dy ni 
hahax mcm x ikhlas je kn ?
tape2
yg pnting aq syg dy0rang ni